photo banneri2_zpsbc4ea2f7.jpg

maanantai 11. toukokuuta 2015

Äitienpäiväbrunssi


Meillä juhlittiin äitienpäivää oikein kaksin käsin, sillä jo lauantaina vietimme äitienpäivää brunssin merkeissä. Olimme mieheni kanssa kutsuneet kummankin äidit meille juhlistamaan tätä tärkeää päivää ja viettämään etukäteen äitienpäivää meidän kanssamme. Äidit olivat taas pistäneet parastaan, ja selkä vääränä he kantoivat meidän taloon kaikenlaisia herkkuja. Ostoskasseista paljastui mm. tuoreita croisantteja, mansikoita, lettuja ja kirsikkahilloa. Minä olin vielä edellisenä iltana leiponut meille juustokakkua, jotta herkut ei varmastikaan loppuisi kesken! Herkkusuut voivat etukäteen käydä kurkkimassa reseptiä täältä. ;-)


Tänään olemme vaan olleet oman perheen kesken ja minua on hemmoteltu oikein olan takaa. Ensimmäinen äitienpäivä äitinä tuntuu hiukan oudolta, mutta niin sanoin kuvaamattoman hienolta!<3 Perinteitä kunnioittaen mies toi aamupalan sänkyyn kera ruusun ja kortin. Lahjaksi hän oli ostanut minulle ajan aromahierontaan, minne pääsen rentoutumaan ensi perjantaina. Hän halusi antaa minulle hieman omaa aikaa ja niin että pääsen rentoutumaan ihan kunnolla. Olen tässä valitellut kipeitä hartioita, mikä luultavimmin johtuu huonosta nukkuma-asennosta. Max nukkuu edelleen suurimman osan öistä meidän välissä. Lahja tulee siis todella tarpeeseen ja oli enemmän kuin mieleinen!<3

Huh... Tässä sitä nyt ollaan äitinä! Meillä on alusta saakka kaikki sujunut todella hienosti ja uuden roolin omaksuminen oli helppoa. Minähän olen suorastaan syntynyt äidiksi! Äidinrakkaus syttyi jo heti ensi metreillä kun raskaus oli vasta alkuvaiheessa ja roihahti suuriin liekkeihin kun tämä pieni käärö laskettiin rinnalle. Siitä lähtien olemme olleet lähes erottamattomat. Täytyy myöntää, että olen omistautunut äitiydelle sataprosenttisesti ja välillä tekisi hyvää minunkin hiukan olla enemmän erossa pojasta. Itse kuitenkin ajattelen sen niin, että tämä vauva-aika on loppuen lopuksi niin lyhyt aika ja haluan nauttia siitä täysillä. Näitä hetkiä kun ei enään koskaan saa takaisin, ellei Max saa joskus vielä sisaruksia. Kuitenkin äidille se esikoinen on aina esikoinen. Siinä on varmasti se oma spesiaali juttunsa kun kaikki on ihan uutta ja ihmeellistä.








Toivottovasti teillä kaikilla oli oikein ihana äitienpäivä!<3

P.S. joidenkin postausten aikaleimat heittelevät eivätkä pidä ollenkaan paikkansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti