photo banneri2_zpsbc4ea2f7.jpg

sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Hiusjuttuja

Edellisestä kampaamokäynnistä on vierähtänyt jo tovi. Tällä hetkellä hiukset näyttävät elottomilta ja kaksihaaraisia vilisee kuin vilkkilässä kissoja! Kulahtanut väri ei kaunista kenenkään kuontaloa saati piristä omaa mieltä. Minulla oli tarkoitus käydä kampaajalla ennen vauvan syntymää, mutta kaikessa siinä kiireessä aika kampaajalle jäi kuitenkin varaamatta.Vielä ennen joulua meinaan vihdoin sinne kampaajalle lompsia! Täytyy luottaa siihen, että vauva ja isi pärjäävät sen aikaa keskenään. Meillä kun tuttipullo on valitettavasti vielä aika vieras käsite.

Viime kesänä halusin hiuksiini vaaleampaa ilmettä ja kuparinpunainen olikin silloin nappi valinta. Tummat piirteet omaavana en ole koskaan voinut täysin blondiksi edes heittäytyä! Sen sijaan olen leikkinyt eri ruskean ja punaisen sävyillä hiuksissani. Täytyy todeta, että parhaiten minulle sopii ruskea ja päätin luopua siitä kuparin punaisesta. Nyt mielessä olisi väri, joka olisi lähempänä omaa hiustenväriä. Sävyn on oltava ehdottomasti lämpimän ruskea tai kasvot näyttävät todella kalpeilta. Toiveissa siintää luonnollinen, intensiivinen ja vivahteikas keskiruskea hiusväri!



Tässä hieman osviittaa mitä eri ruskean sävyjä hiuksissani on ollut. Ensimmäisessä kuvassa väri on lähes oma. Muistaakseni tuolloin luonnollista väriäni syvennettiin kevytvärillä. Lyhyessä tukassa minulla oli suklaanruskea, mutta seassa oli myös tummempia raitoja. Tässä näkyy tuo kuparin punainen ja alhaalla ollaan taas aika lähellä luonnollista väriä. Viimeisimpänä onkin jo monta astetta tummempi tukka!

Tähän taas olen kerännyt muutamia erilaisia keskiruskeita sävyjä. Nämä herkulliset suklaanruskeat sävyt viehättävät minua kaikista eniten. Tumman ruskeassa värissä kaverikseen saa selkeän juurikasvun, jolta haluaisin tällä kertaa välttyä. Olen aina pyrkinyt olla värjäämättä liikaa hiuksiani ja yleensä minulle onkin laitettu kestovärin sijaan kevytväri.

Näistä suosikkini on ehdottomasti ensimmäisen kuvan hiusväri. Uusi väri voisikin olla jotain sen ja tuon tummemman väliltä. Vielä on hieman aikaa miettiä!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti